هشدار فرماندار مشهد به دستگاه‌های خدمات‌رسان برای آمادگی مقابله با طوفان و بارش باران شدید (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) هشدار بارش سنگین و‌ پرحجم طی پنجشنبه در خراسان رضوی و مشهد (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) آماده‌باش کامل مدیریت شهری در پی هشدار سطح نارنجی هواشناسی در مشهد آب تمام نقاط مشهد حد قابل شرب دارد برگزاری نخستین رویداد نوآوری‌های اجتماعی آب شهری در مشهد  از تماس‌های عجیب و غریب با سامانه تلفنی آتش نشانی مشهد تا بیش از ۱۷ هزار تماس مزاحمی در ۲ هفته شکستن رکورد تولید آسفالت با تولید ۳۲ هزار تن در مشهد پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی بخش سازه‌ای ایستگاه‌های فاز اول خط‌سه مترو مشهد ویژه‌برنامه‌های خیابان «در مسیر بهشت» هم‌زمان با میلاد امام‌رضا(ع) شهروند خبرنگار | گلایه شهروندان از مشکلات بعضی از دستگاه‌های شارژ من‌کارت در مشهد نژادحسین: مشکل ترافیک ۴۴ نقطه در مشهد با اصلاح هندسی رفع می‌شود اعمال‌قانون ۲۳۲۹ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۲ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازگشایی محور طبس _ بردسکن هوای کلانشهر مشهد امروز در وضعیت هشدار قرار دارد (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) مأموریت ویژه آتش‌نشانان در طوفان شب گذشته (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشهد ترافیک سنگین در بزرگراه‌های مشهد (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیگیری وعده‌های شهرداری منطقه‌۱۲ مشهد در تریبون مردمی محله امیریه اتوبوس‌های آلمانی به خیابان‌های مشهد می‌آیند| ورود ۴۰۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال ۱۴۰۳ + فیلم تاکسیران امانت‌دار مشهدی سه میلیارد ارز را به صاحبش برگرداند
سرخط خبرها

توسعه زیرساخت‌های فرهنگی در شهر مشهد اهمیت دارد

  • کد خبر: ۱۶۲۳۹۷
  • ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳
توسعه زیرساخت‌های فرهنگی در شهر مشهد اهمیت دارد
رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد گفت:باید ابزار‌های مختلفی را به کار بگیریم که یکی از آن‌ها ابزار‌های اجتماعی و زیرساخت‌های فرهنگی است. ما باید زیر ساخت‌های اجتماعی و فرهنگی را فراهم کنیم تا بتوانیم مسائل فنی خود را نیز حل کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، ایمان فرهمندی در خصوص برگزاری رویداد ایده‌پردازی گذر گلستان اظهار کرد: درحوزه حمل‌ونقل عرض می‌کنم شاید ظاهر و کلید حل موضوعات را مسائل فنی بدانیم، اما واقعیت این است که اگر در همه جوانب نگاه اجتماعی و فرهنگی حاکم نباشد بیش از مفید واقع بودن به ما ضرر می‌رسانند. ما باید زیر ساخت‌های اجتماعی و فرهنگی را فراهم کنیم تا بتوانیم مسائل فنی خود را نیز حل کنیم.

وی با تشکر از اقدامات صورت گرفته در خصوص برگزاری این رویداد، افزود: یکی از زیرساخت‌های حل مسائل شهری استفاده از فضا‌های این‌چنینی است. ما همه می‌دانیم در شهر مشهد ده‌ها فضا با این ویژگی وجود دارد که از آن استفاده نمی‌کنیم و در عین حال صد‌ها مسئله داریم که برای حل آن‌ها نیاز به این فضا‌ها داریم.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: اینکه در این لحظه برای حل یکسری مسائل که بر روی زمین مانده در حال همفکری هستیم خود اتفاق مبارکی است. جای تشکر دارد از همه دست‌اندرکاران و مجموعه‌های توانمندی که در شهر ما وجود دارند که اهل فکر و ایده‌پردازی بخصوص در حوزه‌های فرهنگی هنری هستند.

این عضو شورای شهر با اشاره به اینکه تمام مسائل فقط در حوزه فرهنگی هنری نیست، تصریح کرد: امشب فرصتی پیش آمده که ایده‌های خود را با یکدیگر به اشتراک بگذاریم و به یک مجموعه‌ای از طرح‌های اجرایی موثر برسیم که بتوانیم انشالله با کمک همدیگر آن‌ها را حل کنیم. درحوزه حمل‌ونقل عرض می‌کنم که شاید ظاهر و کلید حل موضوعات را مسائل فنی بدانیم، اما واقعیت این است که اگر در همه جوانب نگاه اجتماعی و فرهنگی حاکم نباشد بیش از مفید واقع بودن به ما ضرر می‌رسانند.

فرهمندی با اشاره به اهمیت ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی در شهر تشریح کرد: باید ابزار‌های مختلفی را به کار بگیریم که یکی از آن‌ها ابزار‌های اجتماعی و زیرساخت‌های فرهنگی است. ما باید زیر ساخت‌های اجتماعی و فرهنگی را فراهم کنیم تا بتوانیم مسائل فنی خود را نیز حل کنیم. ما در حوزه فنی به پشتیبانی حوزه فرهنگی اجتماعی برای حل مسائلی که در حال آسیب‌زدن به شهر است نیاز داریم.

وی با ذکر مثالی در این خصوص بیان کرد: امروز مردم ما از آلودگی حمل‌ونقلی که یکی از نیاز‌های اساسی زندگی آن‌هاست آسیب می‌بینند؛ می‌توان با تغییر نوع وسیله نقلیه به مانند دوچرخه این موضوع را حل کرد. ابزار‌ها و ادبیات فرهنگی اجتماعی است که می‌تواند دراین حوزه به کارآید و مجموعه‌ای از بخش‌ها به یکدیگر کمک کنند تا ما بتوانیم کیفیت زندگی مردم شهر خود را بالا ببریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->